Det regnar skit på Hr. Eliasson

Känns som om året har fått en lite ojämn start..

Vi kan väl ta de i kronologisk ordning:

Januari:
Det nya året har bara hunnit vara några dagar gammalt och jag får scharlakansfeber, en barnsjukdom som alla verkar ha fått utom jag. Blir borta i två veckor i feberyror och röda utslag överallt.

Februari:
Börjar bli väldigt dåligt att göra på jobbet och det känns lite osäkert på framtiden. Får reda på att man inte är med i A-kassan trots att man har vart med i facket i mer än 2 år. Missar min tredje(!) uppkörning och i slutet av månaden så får man magsjuka..

Mars:
Magsjukan fortsätter och man smittar även sin mor för man vill ju inte var ensam om lidandet. Sen när magsjukan börjar försvinna så ringer chefen och säger att man fått sparken..

Så dagar som dessa är det få saker som kan pigga upp. Förutom de tre återstående säsonger av "It's Always Sunny In Philadelphia". Mitt ljussken i denna skitstorm.

  • Chuck Norris once ate three 2 kg. steaks in one hour. He spent the first 45 minutes having sex with his waitress.

Kommentarer
Postat av: cecilia

haha. :)

2009-03-09 @ 15:32:27
URL: http://heyholetsgo.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad är det du säger, har du fått sparken nu?! Nej, nu är det nog dags att du kommer till Norge och tjänar the Big Bucks, min vän :)

2009-03-11 @ 12:38:39
URL: http://projectoslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0