Hmm..

Sitter här och tycker att man kanske borde skriva ett nytt inlägg.

Det var ju över två månader sedan man gjorde det så de kanske är dags..
The thing is att jag inte vet vad jag ska skriva om. Händer inte så mycke i mitt liv just nu..

Mest träning. Spartacus har klarat sig till slutspel så det är något vi fokuserar på mycket nu..

Har ju införskaffat mig en longboard med.. Det har blivit några åk med dubbel-nisse. Några vurpor med men jag skyller mest på underlaget den dagen.. Gummidäck greppar inte lika bra på våt asfalt som man kan tro men som jag sa till tjejerna som såg mig så är det mest stoltheten som svider och handflatorna..

Sen så skulle man vara lite impulsiv och köpa en biljett till Way out West när man sekunderna efter at köpet är gjort fått det förklarat för sig att man hade väl en match den helgen? Borta. I Stockholm..

Är det någon som är intresserad avv att köpa en way out west biljett?

  • Chuck Norris has never been accused of murder for the simple fact that his roundhouse kicks are recognized world-wide as "acts of God."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0