Blir inte bättre än så här(Jo kanske nån gång i framtiden).

Kom på mig själv att le när jag tittade igenom bilderna på från rugby-vm förra året.

Tänkte tillbaka på den tiden och hur underbar den var.. Visst det fanns stunder man var lite sur och så (mest på jonas) Men jag älskar dig gubben och det vet du..



Detta är nog min favoritbild från hela resan.. Vet inte varför men den värmer till i hjärtat när jag tänker på den och den symboliserar för mig vänskap. Vi stod vid kusten i wales och tänkte bara ta en bild med kusten och havet som bakrund. Men det blev så mycket mer.

Då tänker jag på alla nya vänner jag fått det senaste 1,½ åren, mest tack vare dig Johan, Du är nog fan en av mina bästa vänner, och jag blir glad. Innan hade jag inte så många "nära" vänner och det känns bra att kunna säga att jag har det nu. Så stort tack till er att ni förgyller mina dagar i mörka stunder.

Tack som fan, Älskar er alla!

  • Chuck Norris has never won an Academy Award for acting... because he's not acting.

Kommentarer
Postat av: Johan

I'm people who know people...

Ses på lördag du! finmjukisarna på!

2008-10-15 @ 21:20:11
URL: http://schooner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så jävla söt! :)

Hoppas vi ses imorgon hos Stu

2008-10-16 @ 21:38:47
Postat av: Remina

Fint inlägg, dude! :) Bilden är verkligen supersöt.

2008-10-17 @ 11:43:01
URL: http://remini.blogg.se/
Postat av: Evelina

Härlig bild du! Allt bra annars? Kolla gärna in min nya design på bloggen med :)

2008-10-19 @ 18:55:59
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/
Postat av: cecilia

asså du e så go. blir alltid glad när ja tänker på dej :D snygg bild!

2008-10-20 @ 15:42:54
Postat av: cecilia

asså du e så go. blir alltid glad när ja tänker på dej :D snygg bild!

2008-10-20 @ 15:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0