Skärp till dig och häng med...

... som ett fängelsesjälvmord.

Som ni märk så kommer inte inläggen på löpande band som de gjorde innan. Nu beror det mest på att jag inte har tillgång till dator lika mycket. Ber om ursäkt för det..

Det blir ingen match för laget imorgen. Malmö RC som vi skulle mött var tvungna att lämna wo för det inte kunde få ihop tillräkligt många gubbar.. Gött med 2 poäng men annars lite trist. Hade ställt in mig på att smälla lite.

Fast det är gött att få vila knät lite. Snackade med spartacus spelande kirurg igår och han sa att det inte var något allvarlig och jag kommer nog ha de säsongen ut. Bara lite svullnad av en infektion som jag slår upp hela tiden. För lets face it.. Det går knappast att inte slå upp något i rugby.. Har du ont någonstans innan match har du defenitivt  mer ont efter matchen.. Nu hinner nog näsan läka också ;)

Jag och några i laget snackar om att åka till cassis i Frankrike nån vecka i augusti.. Var där förra sommaren under Rugby-vm och det var hur vackert som helst. Hade visat bilder men jag sitter som sagt var på fel dator.

  • Chuck Norris destroyed the periodic table, because he only recognizes the element of surprise.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du får en bra dag. :)

2008-05-30 @ 11:24:23
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0