På allas läppar..

Det han inte ha undgått någon att marken är täkt av något vitt konstigt. Verkar som om de flesta har en negativ inställning till detta, inklusive mig.. Men för mig är det inte: Onej kallt och blött överallt.  Nej, för mig är det mer. Fan snö, Okej ramlar inte ner från taket nu Alex.. För snö och plåttak är inte den bästa kombinationen.

Idag var det första dagen på nya arbetsplatsen i Stenungsund. Segt att behöva åka så långt för att jobba. Väl där var det väl som på de flesta ställen.. Blåsigt som faen och kallt. Men jag fick glidarjobbet på baksidan av huset, dvs i lä.. Vi kan väl säga att jag var EXTRA noga med att det skulle bli bra och jag tog god tid på mig..

Lördagen spenderades i lugnets tecknen. Lite bowling på lördagen med Thomas med th, David utan th och Misen. Thomas vann bowlingen till davids stora förtvivlan och var inte sen att påpeka det för David så ofta han kunde.. Själv kom man sist men jag sköt hårdast iaf! 46.9 km/h är inte illa pinkat. Har man inget annat får man lita på råstyrka. Sen avslutade vi kvällen hemma hos Cissi med Melodifestival, donuts(?) och pizza.

Söndagen spenderades på rugbyklubben i grävandes tecken. Vi skulle gräva ett dräneringsdike och grunden för en platta som våran nyvunna gillestuga ska stå på. Thunder och lightning har fått jobba hårt i helgen.

  • Someone once tried to tell Chuck Norris that roundhouse kicks aren't the best way to kick someone. This has been recorded by historians as the worst mistake anyone has ever made.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej Alex! Kul att läsa din blogg :) Allt bra annars?

2008-03-18 @ 18:59:54
URL: http://ingelaevelinacarlsson.blogspot.com
Postat av: Bjooern

Håller me dig om snön till skillnad att jag halkar omkull när jag spelar bandy me knattarna

2008-03-19 @ 20:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0