Long time no see.

Har sagt det för och jag kommer säkert säga det igen.. Det var ett tag sedan jag skrev något här. Vet inte varför.

Det känns som om jag inte gör så mycket "spännade" saker på dagarna. Det är typ jobba, träna och sova. Det blir rätt enformigt.. Men sådana ser dagarna ut.

Kan göra så här:
Idag var det okej på jobbet. Det regnade/blåste på mig och efter jobbet så var det dags att träna för att sedan åka hem och sova. Så.. Nu har ni typ nästa veckas material så behöver jag inte uppdatera på ett tag.

Fast nu till helgen kommer det vara fullt upp! Först nu på fredag är det dags för konsert med vårat(mitt och johans) älskade Jävlaranamma att spela på alla favoritställe Stick Fingers. Sen på lördag är det en favorit i repris! Jävlaranamma på Storan! Just det ni hörde rätt.. Två konserter med samma band på två dagar. Kommer bli så jävla gött! Båda konserterna är utsålda också så det bådar gott. Sen på söndagen blir det ingen vila då heller..

Jag har blivit inbjuden att träna med herrlandslaget i malmö på söndagen. Är sjukt nervös för detta. Man vill ju inte göra bort sig. Det är ju förhoppningsvis där man hamnar en dag.. Formen lär ju inte vara på topp efter två dagar med bandet som är fullare än publiken. Innan de går på scen..

Igår hände det inte så mycket. Var tänkt att jag och Martin skulle ut och festa med en gammal klasskompis till oss men det blev inte så av någon anledning. Så jag och martin satt hemma hos honom och lyssna på musik, kolla melodifestivalen och snacka skit. Både jag och martin kunde rebusen innan björn vill jag tillägga.

  • Chuck Norris once challenged Lance Armstrong in a "Who has more testicles?" contest. Chuck Norris won by 5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0