Dan Viktor

Nu är det bara två dagar kvar på ledigheten och det har vart rätt skönt. Fyra dagar är en bra långhelg. Lite längre än en helg och inte för lång så man blir rastlös..

För er som läst johans blogg (namedrop) så var han och jag på konsert igår och det var en bra konsert om man bortser från folket som var där. Du har väl inte glömt trappmannen johan?

För er som inte var där så var det en VÄLDIGT förfriskad kille som då och då behövde gå på toa/ till baren och när han skulle dit så var han tvungen att gå ner för en tre trappsteg hög trappa förbi bandet. Jag och johan tittade oroande på honom varje gång och var beredda på att närsomhelst skulle han ramla in i bandet och göra spelningen lite mindre trevlig. Fast han klara sig varje gång. Propps till trappmannen!

Eftersom AV-guy (johan) inte hade med sig kameran så fick schyssta Alex punga upp mobilkameran för att göra kvällen lite mer minnesvärd (om det nu går)..

Bandet på den STORA scenen.

image19

image20

image21

Kvällen avslutades med ett samtal till syrran för att kolla läget. Visade sig att hon var på storan så jag och johan skilldes åt medans jag drog till storan.

Väl där möttes jag av systeryster och hennes överförfriskade vänner. När jag kom in så fick jag berättat för mig att det var indiekväll.. Svensk indie. Vilket i säg inte är något fel på men när man riktar in sig på en sådan speciell musikstil så kommer det en väldigt konsentrerad grupp människor. Killarnas klädstil var i stort sätt: rutig skjorta, tighta jeans och en näsduk runt halsen.. Det är väldigt underhållande att se så jag stod mest vid sidan om och log.. Sen var jag för nykter också.

  • Chuck Norris ordered a Big Mac at Burger King, and got one.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0