En utmaning..

Satt i badrummet och filosoferade lite när jag kom över denna tounge twister..

På svenska går den såhär:
"Tre könsopererade häxor tittar på tre Swatchklockknappar. Vilken könsopererad häxa tittar på vilken Swatchklockknapp?"

Nu för den knepiga delen. Vi tar den på Engelska också!
"Three switched witches watch three swatch watch switches. Which switched witch watch which Swatch watch switch?"

Tog ett tag innan jag fick till det men det är sånt kul man gör när man har semester!

Till next time friends!

  • Chuck Norris got his drivers license at the age of 16. Seconds.

Kommentarer
Postat av: Kryptobiotisk

Det där var fan den värsta tung-twistern jag någonsin försökt mig på. Jag sitter som Jesper Odelberg med tungan utanför käften och får inte till hälften, grannarna lär ringa och säga att jag har fått en stroke om de skulle gå förbi och se mig.

2008-07-20 @ 22:08:50
URL: http://kryptobiotisk.blogg.se/
Postat av: Remina

Herrejävlar. Fick typ ont i huvudet av den där ramsan :P

2008-07-24 @ 09:54:45
URL: http://remini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0