Action-onsdag!

Vill börja med att be om ursäkt för att jag har vart borta ett tag.. Har bara inte haft ork typ.

Tillbaka till vad jag skulle skriva.. Onsdag (idag), har vart en händelserik dag.

Började med ett gött pass på gymmet. Andra dagen i rad. Något måste man ju göra på semestern ;) Kom hem var gött slut när man fick ett sms av dubbelnils som frågade om man var sugen på laserdome..

Fick ett flashback till mellanstadiet med låtsaskrig och adrenalinkickar som varade i evigheter. Så jag bara HELL YES! och vi träffades utanför laserdome lite efter sex. Det var jag, misen, johan (sune), david, sebbe och thomas. Vi skulle spela samtidigt som några familjer som visade sig vara några fler än oss ss vi fick två av sönerna.. Tur var väl det för de två killarna aegde(!) alla och hamnade 1:a respektive 2:a plats på rankingen efter det var slut. Själv hamnade man på en bra 4:e plats.

När väl spelet startade så kom allt det där tillbaka som man mindes från mellanstadiet. Kröp och sprang som rambo och la ut taktiker som skulle gjort de största krigherrarna stolta. Kom ut och var dyblöt av svett och hur lycklig som helst!

ska försöka bättra mig när det gäller skrivandet.

  • Outer space exists because it's afraid to be on the same planet with Chuck Norris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0