Trött..

Har äntligen kommit igång med träningen igen efter en onyttig semester. Känns jävligt bra. Förutom att man har ont i hela kroppen just nu.

Igår hade jag och amanda planerat att vi skulle gå till gretas med "gänget". Vi la upp förslaget för diskution men ingen nappade. Så det blev en gammal klassiker. Några öl på flygarns med johan och min polare martin.
Martin beslutade att gå hem efter flygarns och vi andra drog hem till mig för en liten filmkväll.
Rätt gött förutom att det var "snökaos" i stan så alla tågen var inställda. Vilket betydde att johan och amanda fick sova över. Gentleman som man är drog jag fram en madrass till Amanda och jag och Johan sov i min 90cm breda säng.. Mysigt värre. Jag och johan har sovit bredvid varandra ett antal gånger och oftast i mindre sängar än denna. Det var gött med lite utrymme.

Just nu sitter man med träningsverk i armarna och gör absolut NADA! En perfekt söndag.

  • In the first Jurassic Park movie, the Tyrannosaurus Rex wasn't chasing the jeep. Chuck Norris was chasing the Tyrannosaurus AND the jeep.


Kommentarer
Postat av: cecilia

aaaaaalex is ma bitch!

2008-01-07 @ 00:15:41
URL: http://heyholetsgo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0