Top Notch!

Idag var första dagen tillbaka på jobbet. Det var rätt okej.. Tror faktiskt att jag gillar mitt jobb. Skrämmande tanke jag vet.

Utöver det så var dagen inte bra. Fick reda på från chefen att vi inte kommer få våran lön imorgon. Hon som sköter det är sjuk så vi får antingen lönen på fredag eller ännu värre... Måndag.
Har levt sebbeliv veckan innan och efter jul och det har inte vart kul när man är van att ha lite flis..

Men en ljuspunkt är att mina Tuxedo T-shirts har kommit. Hoppades att skulle komma innan nyår men man kan inte få allt. 

  • Teenage Mutant Ninja Turtles is based on a true story: Chuck Norris once swallowed a turtle whole, and when he crapped it out, the turtle was six feet tall and had learned karate.


Kommentarer
Postat av: cecilia

det vore en syn:D

2008-01-04 @ 16:18:32
URL: http://heyholetsgo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0