Rubrik Här

Visste inte att det fanns så myckte skit kvar inom mig. Nu har jag äntligen fått ut det mesta och det är skönt att ha någon att prata med. Som är lika "f-up" som en själv. En som förstår hur man känner i vissa situationer. Det har varit riktigt skönt. Fast det i slutändan blir inte som man hoppas.
Vill bara säga tack för den du är och hoppas du förblir samma person livet ut.

Fast det finns nog lite kvar där inte. Men det behåller jag för mig själv.

Vill ju kunna vara lite emo...

På klassiskt alex vis ska vi förstöra detta allvarliga inlägg med ännu ett:

  • Chuck Norris once invited all of the other badasses from TV to duke it out in order to see who was the supreme badass. Only two showed up-- Jack Bauer and MacGyver. MacGyver immediately tried to make a bomb out of some Q-Tips and Gatorade, but Chuck Norris roundhouse-kicked him in the solar plexus. MacGyver promptly threw up his own heart. Jack Bauer tried to use his detailed knowledge of torture techniques, but to no avail: Chuck Norris thrives on pain. Chuck Norris then ripped off Jack Bauer's arm and beat him to death with it. Game, set, match.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack detsamma, min fucked up friend :)

2008-01-09 @ 11:59:33
Postat av: Nisse

du har manipulerat historioan, Mac Gyver hade tagit han såååå lätt, finns ingen, ingen som kan ta mackan!

2008-01-12 @ 15:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0