Im not even supposed to BE here today!!

De senaste två dagarna har inte varit kul på jobbet. Vem har kul på jobbet? Tänkter ni.. Jag vet men dessa dagarna har inte vart roliga.

Började med att jag fick ett sms i tisdags av min jobbarkompis som sa att kan vart tvungen att åka till akuten för han hade fått en infektion i luftvägarna till lugnorna och 40 graders feber. Gött tänkte jag.

Då betyder det att jag som lärling ska själv ha hand om ett bygge som jag inte vart med och planerat utan bara var meningen att jag skulle hjälpa till. Detta betyder att alla frågar mig om saker jag inte vet något om och ber mig kolla och fixa saker som jag inte ens monterat eller vart med och tillverkat. Detta hände hela dagen igår och idag. Var superstressande och jag kände att jag tappade fattningen och kontrollen över allt och alla. Till slut så orkade jag inte lyssna på någon utan sa bara: Jag är bara lärling+att jag inte ens ska vara här egentligen och sa "jogg on" i princip.
Nu vet jag verkligen hur Dante Hicks kände sig i Clerks, Johan och det är inte kul..

Jag fick ringt chefen imorse och sa att jag inte pallade med allt. Då sa han att jag skulle där ifrån imorgon och att det inte vart meningen att jag skulle vart där själv och att jag skulle till bygget jag egentligen ska vara på.

Det enda bra med detta bygget jag vart på är att det ligger 200 m från där jag bor. Det va rätt gött att gå till jobbet.

För övrigt är det bara 8 dagar kvar tills jag åker till San Diego! Kommer vara så jävla gött att inte behöva tänka på något i 10 dagar. Bara kolla rugby och slappa. Får nog börja göra packlista snart..

  • The wind of Chuck Norris?s round house kick can be felt from 1600 million miles away.

Kommentarer
Postat av: Johan

Ingen som frågade varför du luktade skoputs iallafall... 37?!

2008-01-30 @ 19:41:05
URL: http://schooner.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag tycker det är gulligt att du har skrivit bee istället för be :) gör liksom meningen en aning mer roande...
Antagligen bara jag som tänker på sånt :P

2008-01-30 @ 19:58:11
URL: http://flickanfredrik.blogg.se
Postat av: Johan

Jag också, men jag har lärt mig att de flesta (alla) tar illa upp när man påpekar sånt...

2008-01-30 @ 22:38:52
URL: http://schooner.blogg.se
Postat av: Amanda

Ja, men du vet det där med att få folk att tycka om mig har aldrig riktigt vart min grej. Lite synd kanske...

2008-01-30 @ 23:38:56
URL: http://flickanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0