En bok har många sidor..

Jag känner en press att vara som vissa personer tror att jag ska vara. De vill att jag ska vara på ett sätt pga av vad jag gör eller vad jag jobbar med. Visst finns alla de delarna i mig för det man gör definerar en, eller? Fast folk tror att jag ska reagera eller vara på ett sätt för det är vad folk tror eller till och med tycker att jag ska göra och jag spelar med.

För det sista man vill är att folk ska bli besviken på en..

Men inte med dig, du accepterar mig för den jag är och tycker till och med om en för det.. Helt otroligt..

Det är något man inte hittar varje dag..

  • Chuck Norris is a vegetarian. Meaning, he does not eat animals until first he puts them into vegetative state with his fists.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0