Untitled (utan titel)

I tisdags (igår) vad det första dagen på jobbet efter 10 skööööööööööööööna dagar. Kände lite ångest men den släppte när jag väl drog på mig blåbyxorna och gick upp på taket. Jobbar inte i helvetet (eriksberg) längre. Har förflyttat mig till Utlandagatan vid korsvägen med utsikt över Liseberg. Gött ställe, vi ligger inte SÅ mycket efter här så de är inte på en så mycket.

Fan vilka minnen man har när man tittar ut över liseberg. Tar en tillbaka när man var 10-12 år och hade köpt Guldpasset och åkte till Liseberg nästan varje dag på sommaren..  Det var tider..

Men nu har man växt upp och skaffat jobb.. Det enda som saknas är väl körkort och egen lya. Det dröjer nog ett litet tag innan jag flyttar.. Har insett hur dyrt det är med mat och hur jobbigt det är att tvätta. Så jag degar här ett tag till (om jag får för mamma..).

Tänkte testa en grej, en liten lek om ni vill kalla de det.. Leker heter: Vad har du på/i ditt nattygsbord? Kom och tänka på det för ett tag sedan när jag såg hur mycket skit jag hade på/i det. Så det är väl bara för mig att börja..

Vad har du på/i ditt nattygsbord?

  1. Väckarklocka (Obligatorisk)
  2. Vattenflaska (armystyle) för jag är en manly man!'
  3. Fjärrkontroller till DVD/videon, Boxen och TV:n. Det är nästan för många..
  4. Elastisk binda. Ifall man skulle stuka något i sömnen..
  5. Rugbylexikon från VM i Frankrike. Användbara ord och fraser för den turistande rugbyfanatikern i Frankrike
  6. Typ haklappar från Rugby-VM i Frankrike.(?)
  7. "Fakta, Tips och myter om alkohol och hälsa". En bok från systemet.  Fick den av morsan, kanske ett dolt budskap där någonstans..
  8. Ett papper med Ecodrivingråd från körskolan.
  9. "Årets bästa sidor från Piratförlaget" Massa smakprov ur böcker de gett ut under 2007. Mamma tycker att jag läser för lite. (Har inte öppnat den)
  10. 3 gummiband
  11. Ett par stereohörlurar.
  12. Lappen om fri tandvård i två år till som man fick på posten.
  13. Boardingpassen från flygresan hem från San Diego.
  14. Ögonbindel som man har när man sover. (använder den aldrig) Snodde den från en Scouthydda i Chobham, England när rugbylaget var där på tour hösten 2006.
Sa ju att jag hade en massa skit. Har inte kollat i den så nog så det var lite kul att se vad som låg där.. Skriv gärna vad ni har på nattygsbordet i era egna bloggar. Vem vet kanske blir en grej, som facebook fast större.. Man har en massa saker som man inte hade räknat med. Iaf jag..

  • If you get roundhouse kicked in the face by Chuck Norris in your           dream, you DIE!

Kommentarer
Postat av: Nisse

jag ahde alldrig nått guldpass :(

2008-02-21 @ 03:28:05
Postat av: Alex

Lider med dig misen, Bästa tiden på mitt liv. Fast det har nog förstört mig, Har inte vart på liseberg på kanske 3-4 år

2008-02-21 @ 17:17:04
URL: http://teammanwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0