Säger som Thomas..

Vissa dagar är det gött att vara på jobbet... Men inte idag.

Har äntligen sluppit skitbygget på Eriksberg. Bara tre dagar för sent men man kan inte få allt.
Imorgon är sista dagen arbetsdagen på 10 dagar! Känns riktigt gött faktiskt.

San Diego alltså..

Vet inte vad jag ska förvänta mig. Kommer inte kunna gå ut på pubar och klubbar för de är tydligen stenhårda på åldersgränsen 21. Får supa på stranden och inne på rugbyområdet. Sen tror jag inte det är samma problem i mexiko. Vet inte varför jag tror det men det känns som om de inte är lika hårda på reglerna.. Hur som helst kommer det bli hur kul som helst. Gött att slippa jobbet också, känner att det börjar bli lite mycket nu..

Det kommer nog ändå bli en upplevelse.. Det blir det alltid när man reser med Jonas.. Detta är min femte resa utomlands med grabben.. Har inte ens vart utomlands så många gånger med min familj. Har en känsla på mig att det kommer bli många fler(Rugby VM i Nya Zeeland 2011?).. Vet inte vad det är med killen men han är så sjukt social så det går inte och beskriva. Håller man bara sig i närheten av honom har man 10 nya polare på nolltid. Han är ju defenitivt mer världsvan än vad jag är också. Han har vart på en del ställen under sin livstid snubben. Sven-Erik är soft han med..

Han har startat en resedagboken också:
http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=34&alias=GoaRugbygubbar

Namnet är GoaRugbygubbar om någon missa det.

Det kan hända att det kommer upp något där under tiden. Bilder och sånt kommer nog komma upp där. Tror jag uppdaterar bloggen någon gång också. Fast där blir det nog inte lika många bilder. Pallar inte..

Fick precis lite bilder från Gretas av Sabrina och detta är dagens bild:

image18

HELT SJUK BILD! Jag ser ut som värsta daterape-killen som har lagt rohypnol i glaset och bara väntar på att cissi deckar så jag kan dra in henne på toa..(det skulle jag aldrig göra cissi, så du behöver inte oroa dig..)

Tror detta blir sista inlägget i bloggen innan jag åker. Kan hända att jag skriver ett till imorgon. Kommer sakna en massa människor nu när jag är borta men är lite glad att jag slipper er..

  • Chuck Norris can hit you so hard that he can actually alter your DNA. Decades from now your descendants will occasionally clutch their heads and yell "What The Hell was That?"



Kommentarer
Postat av: Nisse

Hehe precis vad jag tänkte om den bilden me :P
ha så fett najs i "big packens hemland" =)

2008-02-05 @ 22:22:28
Postat av: cecilia

skulle du inte det? :( ...fan

hoppas du har det kul! PUSS:D

2008-02-09 @ 16:20:02
URL: http://heyholetsgo.blogg.se
Postat av: Bjooern

Ha de så kul i San Diego nu!!! Hoppas du drar mig dig lite gött väder sen när du kommer hem ;)

2008-02-10 @ 13:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0