Dagen D

Då har dagen kommit. Min 20-års dag. Vad ska man säga..

Hade ett kul kalas igår med släkten och några vänner som kom. Vill tacka alla som kom för en trevlig stund med alldeles för mycket uppmärksamhet på mig.

Har nu på senare tid tyckt att det är ganska onödigt med födelsedagar.. Gillar inte uppmärksamheten som det för med sig. Visst är datumet speciellt eftersom det var idag för tjugo år sedan som jag kom till. Mer än så är det inte tycker jag.

Har nog aldrig varit den som gillar att så i centrum. Fast jag vill att människor runt om mig ska må bra och om jag kan göra något åt det så gör jag det gärna. Även om det ibland (läs ofta) är på min egen bekostnad.. Men det är ett litet pris att betala för är någon ska få ett leénde på läpparna. Man säger ju att ett skratt förlänger livet och även om det inte är sant så försöker jag nog ändå.

20 år.. Nu får jag gå på systemet. Vilket jag gjorde med. 4 st Strongbow blev det.. Kassorskan kollade mitt leg och såg att jag stod och log som ett fån och sa grattis. Nu behöver du inte få några sms längre på fredagseftermiddagarna Johan. Nu fixar pappa biffen..
 
Får även komma in på Sticky på fredagarna! WOHO!! Det var ju det viktigaste ;)

Vill också tacka för alla hälsningar på sms och facebook. Det värmer..

  • One time, Chuck Norris accidentally stubbed his toe. It destroyed the entire state of Ohio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0