Igår som blev idag..

Vem hade kunnat tro att jag inte orkade skriva ett inlägg igår efter träningen.. Jag

Nu sitter jag här hemma efter att ha blivit matförgiftad eller något liknande igår så jag är inte i tip top form precis.. Men jag gör vad som helst för er mina troga läsare ;)

Som sagt vi vann första träningsmatchen ganska övertygande och jag är la okej nöjd över min prestation.. Att knäa en kille i ryggen och bryta näsan på en lagkompis är väl inte det opptimala att göra..
Ändå känns det som om jag spelade okej..

Tänker inte gå in på detaljer om hur vi spelade och vad som gick bra och dåligt för ni lär inte förstå vad jag menar. Men Vi spelade bra för första träningsmatchen. Om ni vill se ett refferat över matchen så finns det på våran hemsida: www.spartacusrugby.com

Vill också tacka alla kompisar som var och kolla på matchen(Även er som gick innan andra helvlek). Det var väldigt kul att se er där och stötta mig och laget.. Tack.

Nu på lördag är det dags för ännu en match. Det är ett irlänskt lag denna gången också men de heter Athboy RFC (Rugby Football Club). Vet inte vad jag ska förvänta mig av detta laget. De flesta av de här killarna har nog spelat i 10-15 år och tillsammans i kanske 5 år så det blir ingen underskattning här inte.. Nervositeten börjar komma tillbaks nu. Gött är det. Som jag brukar säga: Öm i nacken och skrapsår på knäna.. Fan va gött med rugbysäsong!

  • Chuck Norris can slam a revolving door.

Kommentarer
Postat av: Jonte

Grym match!!!

2008-04-10 @ 17:28:01
Postat av: cecilia

jag är typ inte så haj på det där med att
bryta näsan :/

2008-04-14 @ 17:02:40
URL: http://heyholetsgo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0