Helgen som var.. Lugn.

Börjar med att be om ursäkt för att man har vart lat och inte orkat skriva.

Det var fullt upp i helgen.
Fredag: Inflyttningsfest hemma hos martin aka K-biotic.
Lördag: Årsfest med Vänersborgs Rugby Klubb (blev inbjuden dit efter jag var med och spela när deras juniorer tog JSM-Guld).

Fredag
Får väl börja från början. Var väldigt kul hemma hos martin och hans lägenhet var schysst. Efter ett antal öl och groggar drog vi in till Stars n Bars där jag först träffa på tjej/killen som ragga på allt och alla på båtfesten tidigare iår. Ni som var där kanske kommer ihåg henom. Hon såg mig inte vilket var börjar på en kass kväll. Musiken var kass och det var ingen kul atmosfär. Spelade nån typ av latinsk hip-hop. vilket i säg kan vara okej men inte hela kvällen. Blir rätt jobbigt i längden som när johan ska välja musik i bilen... Jag och en annan kille hängde våra jackor på samma galge och när vi väl skulle gå så hittade jag honom inte. Ringde och telefonen var avstäng. Gick ner till garderoben för att kolla med killen om jag kunde få min jacka mot beskrivning och vad som fanns i fickorna. Nix pix. "Du får vänta tills tre när vi stänger" Klockan var 01:40 och alla polare hade dragit hem eller vidare. Kul... Ringde några gånger till min polare men inget svar. Sen kl 02:30 kommer han inranglandes och undrar var jag har vart..

Lördag!
Årsfest i vänersborg. Vad kan man förvänta sig av en rugbyfest.. Ni som vill veta kan fråga mig eller Johan (sune) om ni vill. Hade med mig begränsat med cash och baren tog inga kort.. Nu vet jag hur sebbe känner sig på en utekväll. Fan, lider med dig sebbe. Men det var också bra för det hindrade mig nog från att göra en del misstag som jag hade ångrat rejält dagen efter. Fick ett fint plakat av Svenska Rugbyförbundet som grattis till vinsten. Sen var det mat, öl och ett band från skövde som spela goa covers hela kvällen lång. Kom hem söndag kl 3 efter att ha sovit hos en kompis där uppe och gjorde ingenting.

  • Chuck Norris is the only person to ever win a staring contest against Ray Charles and Stevie Wonder at the same time.

Down the trash, time for a smash, Peas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0