Gymmet

Nu kommer det klassiska detta stör jag mig på inlägget som är ett måste för alla bloggare.
I mitt falla är det folk som klär upp sig för att gå på gymmet... Varför? Man, iaf jag går till gymmet för att motionera och då blir jag svettig, punkt. T-shirt och shorts, mysbyxor eller liknande räcker för mig. Jag förstår mig inte på folks som kommer in med designer t-shirts och kepsar. Jag kan dra ett expemel från när jag gymma igår. Det kom en kille som hade stylat håret till max och hade ett yllepanband som man har på sig för att inte frysa på vintern. Han hade det på sig inomhus! Var han rätt att han inte skulle svettas tillräckligt, vad är grejen?

Finns säkert folk som lyckas få ragg på gymmet men det är nog inte så många. Jag tror inte tjejerna som går till gymmet för att bli raggade på.. Men det stoppar inte ungtupparna från att försöka ändå.


?   Chuck Norris once ate a whole cake before his friends could tell him there was a stripper in it.

Peace bitches!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vadå inte vill bli raggade på? Det är väl det ända man vill?! ;) Haha

2007-11-18 @ 14:29:37
URL: http://flickanfredrik.blogg.se
Postat av: Alex

jag kan ju ha fel.. Det har hänt en eller två gånger förut..

2007-11-18 @ 16:51:36
URL: http://teammanwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0