En bra låt.

Vill bara passa på att rekomendera en låt som jag tycker är kickass!

Queen - Don't Stop me now.

Hörde den först på radion på jobbet. Den fick mig dirket på bra humör trots att det regnade och jag hade ett pissjobb just då. Hade på mig Radiohörselkåpor så de andra jag jobba med kunde inte höra vad jag lyssna och jag gick nästa loss på taket. Christian som jag jobbar med nu kollade på mig och undrade vad fan jag gjorde.

Jag: Queen är på radion..
Christian: Vilken låt?
Jag: Don't Stop me now
Chrisitian: Jag förstår...

Som den låten är den ultimata Håll-igång-/ feel good-/ partylåten och det är den!

Ville bara säga det..



?   Chuck Norris and Mr. T walked into a bar. The bar was instantly destroyed, as that level of awesome cannot be contained in one building.

Supersonic Man, OUT!

Kommentarer
Postat av: sanna

älskar den låten!!

2007-11-29 @ 18:44:52
URL: http://idotisk.blogg.se
Postat av: Alex

Den är bäst!!! Kul att man inte är ensam..

2007-11-29 @ 19:04:38
URL: http://teammanwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0