Yo!

Det är bara sex dagar kvar till jul.. Shit.

Kom och tänka på det precis nu. Som liten kunde man inte vänta till julen. Nu känns det bara dyrt.

Kan väl börja med att tacka alla som uppvaktade mig på min födelsedag. Väldigt kul att ni ville dela den dagen med mig. Och för er som undrade hur det gick på landslagsträningen behöver inte oroa er mer. Det gick bra. Ökade i alla testerna sedan senaste testet vi hade i augusti.

Har vart sjuk de senaste två dagarna. Vi behöver inte gå in på vad jag hade, vi säger att bara att jag var sjuk. Men nu verkar det vara bättre. Ska faktiskt bli kul att jobba igen. De killarna jag jobbar med nu är mycket trevligare pch roligare än han jag jobbade med innan. Vi hade jobbat tillsammans i tre år. Vi hade väl växt isär om man kan säga så.

Jobbar fortfarande mitt i smeten på Östra Hamngatan (mitt imot dubliners, johan amanda) om ni vill komma och hälsa på så kan jag vinka från ställningen. Men jag förväntar mig inget så känn ingen press mina darligs.

  • Police label anyone attacking Chuck Norris as a Code 45-11.... a suicide.
Happy Kwanza Bitches!


Kommentarer
Postat av: Catrin

Grattis i efterskott. synd att jag var ute på partaj själv så jag missa ditt firande.
Jobbigt att du länkat mig, nu måste jag ju ta tag i mitt bloggande också :)

2007-12-19 @ 00:53:30
URL: http://catrinfrick.blogg.se
Postat av: Alex

Tack så mycket.
Det är väl lika bra.. Jag och många med mig vet att jag inte är den bästa på att uppdatera min blogg.

2007-12-19 @ 21:01:29
URL: http://teammanwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0