Press

Efter svinlande kritik från partilles estetelit så uppdaterar vi bloggen. Vet att jag borde göra det oftare men jag är lat punkt.

kan väl köra en plus och minus lista eftersom det verkar vara "inne" nu.

+ Fast jobb som plåtslagare
+ Tagit en ordinarie plats i u-20 landslaget i rugby
+ Inga allvarliga skador (ta i trä)
+ Gott om flis
+ Har positiva och bra människor i min närhet

- Fast jobb som plåtslagare
- Regnet i december
- Mitt lillfinger vill inte läka
- Kan gå ner lite mer i vikt

Kan säkert sätt fler plus och minus om jag hade orkat men det har vi konstaterat att jag inte gör.

?   Faster than a speeding bullet ... more powerful than a locomotive ... able to leap tall buildings in a single bound... yes, these are some of Chuck Norris's warm-up exercises.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0