Kul helg(?)

Idag är det dags för det beryktade julbordet med jobbet. Men innan det ska jag, sixpack och janne köra ett bodypump-pass på gymmet. Har aldrig testat det innan men jag tror att det kommer vara grymt jobbigt.

Sen imorgon är det spelarmöte med rugbylaget och som amanda påpekade min födelsedag. Så det blir kalas för mig och en kusin (han fyller den 17 dec) hos min moster. Måste nog ut och fira denna speciella dag på krogen också innan man går och lägger sig. Men nu ska ni få höra: Alex kommer vara ganska nykter under kvällen för han ska på  u20-landslagsträning på söndagen i vänersborg.

 Vet att man bara fyller 19 en gång i livet men det känns inte speciellt proffsigt att komma bakfull till en landslagsträning. Även om det är rugby vi pratar om.

Eventuellt snack om att några ska ut ikväll. Så man kanske får fira sin födelsedag vid 12-slaget istället.

  • When Chuck Norris goes to donate blood, he declines the syringe, and instead requests a hand gun and a bucket.
Birthday-boy out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0