Körkort och USA!

NU LURADE JAG ER ALLT!

Nej jag har inte tagit körkort ännu men jag håller på. Tog min första lektion på länge idag och det gick förvånansvärt bra. Grym körskolelärare också. Lena om du läser detta.. Mad props!

Sen var jag hos polisen för att förnya mitt pass inför San Diego resan i februari.
Är lite osäker på denna resa. Fick ju reda på att det är 21 för att dricka på barer. Jag får tydligen komma in på barer men inte dricka.. Men på nattklubbar är det helt kört. Får väl ligga och dega på stranden och bli full på sprit from the Liquor Store! Men när vi kommer till Mexico lär det inte vara samma problem. Där är ju åldersgränsen på alkohol 10..
Men vi får inte glömma varför jag jonas och vaktmästarsven-erik åker, San Diego Sevens Rugby Tournamet!
Kommer bli så sjukt kul trots att USA är ett sånt f-upped land så hoppas jag folket är okej. Har man röstat på Arnold "The Guvinator" Swartseneggergbgegegetger som Guvenör så har man ett plus i min bok.

Längtar som fan. Trots att jag missar massa svinbra konserter som David "Dubble D" Dondero och nyfunna kärleken Streetlight Manifesto. Johan, be honom spela Golden Gate Bridge för mig!

Nu måste jag gå och lägga mig. Jobb imorgon vet ni..

  • Chuck Norris has the greatest Poker-Face of all time. He won the 1983 World Series of Poker, despite holding only a Joker, a Get out of Jail Free Monopoloy card, a 2 of clubs, 7 of spades and a green #4 card from the game UNO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0