Inga kletiga fingrar

Det blev inget sticky för min del ikväll. Gick och träna istället. Det var lika bra det för johan sa att det sket sig. eller för att citera johan:

Johan säger:
det blev inget av det, alla krånglade

Johan säger:
så ja ba "FUCK JO!" osså sket vi i det

Alex ? | säger:
haha

Så kan det gå. Är rätt glad att jag inte gick ut för då hade jag mått piss på jobbet och jag behöver komma igång med min träning. Ska ju försöka  behålla min plats,  trors att man är så jävla bra!

Ni får komma och kolla på en match vett ja.  Många av esteterna har redan lovat.. Ni vet vilka ni är..
Sebbe det finns fortfarande plats för dig i laget ;)

  • Chuck Norris once bet NASA he could survive re-entry without a spacesuit. On July 19th, 1999, a naked Chuck Norris re-entered the earth's atmosphere, streaking over 14 states and reaching a temperature of 3000 degrees. An embarrassed NASA publically claimed it was a meteor, and still owes him a beer.
Vilken är världens mest sedda fisk?
Affishen..

Tack för mig, walla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0