Hej fulla gubbar tappar glasen..

Kan väl säga att julbordet var en katastrof. medelmåttig mat och underhållning. Elvis har gjort en del bra låtar men om det inte är han som framför dem så känns det bara tråkigt. Slutade med att jag gick hem i första av två pauser och var hemma vid runt elva.

Hade glömt av hur jobbigt det var att vara med fulla män över 30 när man själv är nykter. Borde ha lärt mig det på min många resor.

Kan dra lite händelser som hände under kvällen:
En kille var så full när han kom dit att han åkte ut innan vi hade käkat.
Ingen välte något bord över chefen.
Ingen började slåss.

I stortsätt ett tråkigt julbord.

Nu gick ju jag rätt tidigt så jag vet inte vad som hände efteråt.

Grattis till mig, 19 år.. Världens mest meningslösa ålder.

  • Most people have 23 pairs of chromosomes. Chuck Norris has 72... and they're all poisonous.
Chuck Out!

Kommentarer
Postat av: Nisse

grattis på 19års dagen (om d nu va ida) får man la säga dårå!

2007-12-15 @ 12:57:19
Postat av: Alex

Det är det... Tackar och bockar!

2007-12-15 @ 15:44:05
URL: http://teammanwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0