Dan före dan..

Borde egentligen vara gladare än jag är.. Tycker man.

Vet inte vad det är men det känns som om jag är helt avtrubbad. Som om jag rör mig i slowmotion medan världen flyter förbi.

Nu är detta mitt problem och inte erat men jag kände ändå för att dela med mig av vad jag känner, eller inte känner i det här fallet. Är det inte det en blogg är till för? Ventilera ut lite känslor då och då..

Annars tycker jag att julen är överskattad. Den har blivit för komersiell, alla säger väl det men varför ska man bevisa att man tycker om någon genom att köpa en present två gånger om året. Är vi verkligen så ytliga? Nu låter det som om jag hatar julen men det gör jag inte. Det är en fin högtid som får folk att samlas och ha trevligt. Det är ockå en bra högtid för välgörenhetsorganisationerna. Folk bidrar med mest pengar under julen och det är väl bra att pengarna kommer till nytta... eller?

Vet egentligen inte vad jag ska skriva om.

Sabina frågade mig något intressant på Delirium igår:
Alex har du en flickvän?
Nej..
Varför inte?

Ja varför inte?

  • He, who laughs last, laughs best. He who laughs at Chuck Norris... dies.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0